Reklama
Czy ulotki są dobrą reklamą?

 

Wybierając narzędzia reklamowe dla firmy, zawsze należy od razu sprawdzać ich efektywność. Nie jest ona wcale nieznana, bo choć niektórym wydaje się, że te nowoczesne narzędzia reklamowe musiały powstać w dzisiejszych czasach, to jednak przeważnie ich historia rozpoczęła się znacznie wcześniej, co znaczy, że ktoś już kiedyś próbował je zastosować. Wystarczy przyjrzeć się historii popularnych ulotek reklamowych, by prawidłowo ocenić ich skuteczność, ustalając, czy warto je dalej stosować w firmach, czy lepiej zamienić je na inne narzędzia marketingowe.

Zalety wykorzystania ulotek reklamowych

Popularność ulotek reklamowych po części może być ich zaletą. To dzięki niej nietrudno je stworzy i tak naprawdę każda firma może się tym zająć, niekoniecznie samodzielnie, a poprzez wykupienie usług innych firm. Tych zajmujących się ulotkami jest całkiem sporo, bo wykonuje je m.in. portal http://oczy.com.pl – projektowanie ulotek Toruń, cieszący się dużą sławą i ogólnym uznaniem. Inna zaleta wynika z ceny tego narzędzia marketingowego. Projekt ulotki kosztuje kilkaset złotych, ich produkcja ma podobną cenę, a samo zastosowanie może być dla firmy darmowe, jeśli roznoszeniem broszurek zajmą się pracownicy reklamowanej działalności. To przede wszystkim ta niska cena zastosowania ulotek przyczyniła się do popularyzacji tej metody reklamowania biznesu.

Wady wykorzystania ulotek reklamowych

Doceniane i wychwalane przez wszystkich ulotki mają jednak swoje wady. Po pierwsze, dość ciężko trafić z nimi do klientów, bo nawet jeśli wręczy się im te kartki prosto do rąk, oni niekoniecznie je przeczytają, bo połowa z nich wrzuci je od razu do torby czy siatki z zakupami, a druga połowa wywali je do śmietnika, gdy tylko ujrzy go przy ulicy. Konsumenci są też coraz bardziej zaznajomieni z branżą marketingową i domyślają się, że treści podane im na tych ulotkach niekoniecznie muszą być zgodne z prawdą. Nie chcą wierzyć zamieszczonym na nich reklamom, więc tym bardziej nie zamierzają ufać promującej się firmie.

Zobacz też na:

About the author

Related Post

8 komentarzy

  1. Leonard

    Odjazdowy art, lecz czytałem ciekawsze.

  2. Lutomysł

    We wczorajszym dniu również o tym słyszałam, to zdoła być zajmujące.

  3. Malina

    Doskonały artykuł, od bardzo dawna sądziłem, że to zgodność z rzeczywistością

  4. Dalida

    Wczoraj też o tym słyszałam, to zdoła być zajmujące.

  5. Amon

    Odjazdowy art, ale czytałem bardziej ciekawe.

  6. Ezechiel

    Najczęściej nie piszę postów, lecz ten wpis jest niesłychanie dobry.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Używamy plików cookie - Korzystając z tej witryny lub zamykając ją, akceptujesz naszą politykę plików cookie.
Akceptuj Cookies
x